Jaarverslag 2023 online

01 juli 2024

De raad van toezicht heeft ons jaarverslag 2023 goedgekeurd. Het is vandaag op onze website gepubliceerd, en we zijn trots op het resultaat!

Samen met alle collega’s

Binnen Aloysius streven we naar de optimale omgeving voor al onze leerlingen. We werken aan sterk onderwijs voor nu en de toekomst, met hoofd, hart en handen. Onze collega’s hebben individueel én als team een geweldige prestatie geleverd. Deze inzet wordt enorm gewaardeerd door onze leerlingen en ouders. Uit peilingen blijkt dat 81% van de leerlingen vindt dat de leerkracht goed uitlegt. Ouders geven de school van hun kind een 7,9 én ervaren dat hun zoon of dochter altijd bij de leerkracht terechtkan als er iets is.

Financiën
Wij investeren onze middelen doelmatig in de uitvoering van de koers. De komende drie jaar gaat er ook extra geld naar (de ontwikkeling van) medewerkers en aantrekkelijk werkgeverschap, naar duurzame huisvesting die rijk(er) onderwijs mogelijk maakt, naar samen steeds beter worden met inzet van onder meer onze impactteams en naar de inzet van jeugdhulp en zorg in het onderwijs. Al deze thema’s komen voort uit of passen naadloos bij onze koers en komen onze leerlingen ten goede.

In het kort: de Aloysius Stichting is financieel gezond. Dankzij onze uitstekende financiële situatie, kunnen wij blijven investeren in sterk onderwijs voor een betekenisvolle toekomst voor onze leerlingen.

Lees of download hier ons jaarverslag 2023 (pdf).

Rutger Groen
Directeur financiën & bedrijfsvoering